Ruilbeurs fotospaaralbum

• De Heemkundekring en Jeugdhobbyclub organiseerden samen met de Ondernemersvereniging een drukbezochte ruilbeurs voor de fotoplaatjes van het fotospaaralbum ‘Boekel – een reis door de tijd’ op zondag 10 juli in het Verenigingsgebouw Sint-Jan.
  • De ruim 2000 (gratis) boeken waren al snel weg en het sparen gebeurde massaal. Een veel gehoord gespreksonderwerp de laatste maanden: de fotoplaatjes. Bij buren, kennissen, familie en verenigingen onderling ruilen. Een dorpsbreed sociaal gebeuren.

Heemkundekring Boekel bedankt iedereen voor de vele complimenten die we mochten ontvangen.

Kom gerust nog eens langs in onze heemkamer voor meer historische informatie over Boekel en Venhorst. De koffie staat klaar.